Nasza wizja jest prosta — polega na stworzeniu najbardziej profesjonalnej i czystej gamy produktów dedykowanych każdemu rodzajowi włosów, przestrzegając naszych trzech podstawowych zasad:
Naturalne — na każdym etapie produkcji dokładamy wszelkich starań, aby nasze kosmetyki powstawały w zgodzie ze środowiskiem naturalnym, w oparciu wyłącznie o składniki najwyższej jakości.
Wegańskie — to nie fanaberia ani trend, jesteśmy oddani idei weganizmu od ponad 30 lat.
Australijskie – 100% dumnie produkowane i posiadane przez Australijczyków.
30 lat pasji, determinacji i wiarygodności. W 1984 roku Mary Centofanti rozpoczęła swoją karierę jako młoda recepcjonistka w firmie Dresslier. 23 lata później, w 2007 roku, Mary i jej mąż nabyli podupadający wówczas biznes. Byli wtedy w pełni zmotywowani, by poprawić jego funkcjonowanie. Uzbrojeni w silną wiarę i mocne zasady, które wypełniała pasja, determinacja, wiara w słuszność swoich idei, wyruszyli w dziesięcioletnią podróż, która doprowadziła ich do miejsca, w którym obecnie się znajdują. Była nim znana w branży australijskiej firma produkująca kosmetyki do pielęgnacji włosów.
Po przejęciu firmy macierzystej Dresslier założonej w 1930 roku, Mary zdecydowała się na zmianę jej oferty i nazwy z Dresslier na Davroe. Postrzegano to wtedy jako niezwykle odważny i ryzykowny krok, ale innowacyjność i postępowość wizji Mary doprowadziła do tego, że Davroe zaczęto rozpoznawać jako producenta pierwszej, profesjonalnej linii produktów do pielęgnacji włosów, które były wolne od siarczanów, parabenów i produktów petrochemicznych. Mary uznała, że jej kosmetyki muszą być w całości pozbawione substancji pochodzenia zwierzęcego, powinny być w 100% wegańskie i posiadać w swoim składzie wyłącznie czyste ekstrakty roślinne pochodzenia australijskiego.
Zaangażowanie, połączenie wizji i wartości z determinacją i innowacyjnością doprowadziło do stworzenia wiodącej na świecie, unikalnej jakości kosmetyków, którą charakteryzuje najwyższa wydajność, doskonały skład, w pełni świadomy sposób podchodzenia do etyki konsumenckiej i głębokie poszanowanie oczekiwań świadomości klienta.
„Jako ciągle rozwijająca się firma chcieliśmy odświeżyć nasz wizerunek. Postawiliśmy na nowe, biodegradowalne opakowania. Potraktowano tę decyzję, podobnie jak przed laty, jako działanie zbyt odważne i ryzykowne. Mimo to jesteśmy dumni z tej zmiany i wierzymy w jej słuszność” – mówi Mary Centofanti właściciel marki Davroe.
Naszą filozofią jest dostarczanie najczystszych i najdelikatniejszych produktów do pielęgnacji włosów. Kompleks ochrony koloru, wegańskie, nietestowane na zwierzętach, naturalne ekstrakty roślinne to wszystko tworzy produkty DAVROE.